Asystent ds. sprzedaży w Dziale Konferencji i Bankietów

 Wymagania wobec kandydatów:

  • wykształcenie wyższe lub średnie ,
  • znajomość języka angielskiego,
  • wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne,
  • orientacja na klienta, łatwość nawiązywania i podtrzymywania relacji,
  • zaangażowanie, kreatywność, dyspozycyjność,
  • wysoka kultura osobista,
  • zaawansowana znajomość pakietu Office.

    Wyślij aplikację:

    Asystent ds. sprzedaży w dziale Konferencji i Bankietów będzie odpowiedzialny/a:

    • za sprzedaż i obsługę imprez MICE (szkolenia, bankiety i konferencje),
    • przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji z klientami,
    • utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi klientami hotelu.

    Oferujemy:

    • pracę w prestiżowym hotelu, w profesjonalnym zespole,
    • możliwość rozwoju zawodowego i szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe,
    • atrakcyjny system wynagradzania,
    • zatrudnienie w ramach umowy o pracę.

     

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania do dnia 30.10.2023r.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem  Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)  2016/679 z dnia 27.04.16 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylania dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych )”.
    Proces rekrutacji kończy się 30 dni po wskazanym powyżej terminie składania aplikacjiPo tym terminie Państwa dane zostaną usunięte.

     

    Używamy plików Cookies, aby nasz serwis był dla Ciebie wygodniejszy i przyjaźniejszy. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia przeglądarki. Polityka plików cookies Zamknij