Asystent ds. sprzedaży w Dziale Konferencji i Bankietów
Wymagania wobec kandydatów:
- wykształcenie wyższe lub średnie ,
- znajomość języka angielskiego,
- wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne,
- orientacja na klienta, łatwość nawiązywania i podtrzymywania relacji,
- zaangażowanie, kreatywność, dyspozycyjność,
- wysoka kultura osobista,
- zaawansowana znajomość pakietu Office.
Asystent ds. sprzedaży w dziale Konferencji i Bankietów będzie odpowiedzialny/a:
- za sprzedaż i obsługę imprez MICE (szkolenia, bankiety i konferencje),
- przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji z klientami,
- utrzymywanie dobrych relacji z aktualnymi klientami hotelu.
Oferujemy:
- pracę w prestiżowym hotelu, w profesjonalnym zespole,
- możliwość rozwoju zawodowego i szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe,
- atrakcyjny system wynagradzania,
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania do dnia 30.10.2023r.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.16 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i swobodnego przepływu takich danych oraz uchylania dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych )”.
Proces rekrutacji kończy się 30 dni po wskazanym powyżej terminie składania aplikacji. Po tym terminie Państwa dane zostaną usunięte.