WARUNKI REZERWACJI SALI KONFERENCYJNEJ

WARUNKI REZERWACJI SALI KONFERENCYJNEJ. 

Rezerwacji sal konferencyjnych można dokonać bezpośrednio kontaktując się z naszym Działem Konferencji i Bankietów lub za pośrednictwem formularza zapytania.

tel. 52 325 25 17, 52 325 25 73
fax 52 325 25 74
e-mail: konferencje@city-hotel.pl
e-mail: gastronomia@city-hotel.pl

Po ustaleniu dostępności sali i zakresu usług niezwłocznie otrzymają Państwo kompleksową ofertę cenową zawierającą warunki przedpłat oraz anulacji. Po jej zaakceptowaniu  poprosimy Państwa o podpisanie zlecenia na organizację konferencji, w przypadku bardziej złożonych imprez będzie to umowa.

WARUNKI ANULACJI określane są osobnym dokumentem, w zależności od liczebności grupy oraz terminu złożenia rezerwacji.

Używamy plików Cookies, aby nasz serwis był dla Ciebie wygodniejszy i przyjaźniejszy. Jeśli nie wyrażasz na to zgody, możesz zmienić ustawienia przeglądarki. Polityka plików cookies Zamknij